Φιλμς που βρέθηκαν σε παλιές φωτογραφικές μηχανές Νο 3

Αυτό κι αν είναι έκπληξη! Θεωρώ προνόμιό μου που πέτυχα τέτοια ομορφιά σ’ ένα φιλμ!

Αυτό κι αν είναι έκπληξη! Θεωρώ προνόμιό μου που πέτυχα τέτοια ομορφιά σ’ ένα φιλμ!

Ξέρω, πως καταντά μονότονο, αλλά όταν πέσουν στα χέρια μου φωτογραφικές μηχανές με παλιό φιλμ δε κρατιέμαι. Αυτή τη φορά δε την αγόρασα τη φωτογραφική μηχανή, αλλά μου τη χάρισαν, μια παλιά Agfa Ambi Sillete. Δεν είμαι οπαδός των παλιών Agfa φωτογραφικών μηχανών, αλλά αφού μου τη χάρισαν δε μπορούσα να πω όχι. Προς έκπληξή μου είχε κι αυτή φιλμάκι μέσα. Πλέον όταν μια παλιά φωτογραφική μηχανή πέφτει στα χέρια μου με “κολλημένο” κλείστρο το πρώτο που υποψιάζομαι είναι τ’ ότι έχει φιλμ μέσα.
Ένα γρήγορο ευχαριστώ και βουρ στο μπάνιο χωρίς φως για να δω τι τρέχει. Προς έκπληξή μου είχε μέσα το ακόλουθο φιλμάκι.
Η εμφάνιση έγινε στους 20 βαθμούς κελσίου με Rodinal 1+100 gia 120 λεπτά. Το αποτέλεσμα ήταν πέρα για πέρα ικανοποιητικό, ειδικά για φιλμ 50 ετών.

Περιμένοντας την αρχή ενός ταξιδιού;

Περιμένοντας την αρχή ενός ταξιδιού;

 

Αναρωτιέμαι σε πιο λιμάνι τραβήχτηκε αυτή Δε νομίζω πως ήταν στον Πειραιά.

Αναρωτιέμαι σε πιο λιμάνι τραβήχτηκε αυτή Δε νομίζω πως ήταν στον Πειραιά.

 

Αέρας μιας άλλης εποχής; Η φωτογραφική μηχανή του κυρίου στ’ αριστερά πρέπει να είναι κάποια agfa.

Αέρας μιας άλλης εποχής; Η φωτογραφική μηχανή του κυρίου στ’ αριστερά πρέπει να είναι κάποια agfa.

 

Φωτογραφία ενός συνοδοιπόρου καραβιού.

Φωτογραφία ενός συνοδοιπόρου καραβιού.

 

Φωτογραφία ενός συνοδοιπόρου καραβιού.

Φωτογραφία ενός συνοδοιπόρου καραβιού.

 

Βγαίνοντας ή μπαίνοντας στο λιμάνι.

Βγαίνοντας ή μπαίνοντας στο λιμάνι.

 

Ένα χαμόγελο από ένα όμορφο καλοκαίρι!

Ένα χαμόγελο από ένα όμορφο καλοκαίρι!

 

Αυτό θα πει «τα πέρασα όμορφα».

Αυτό θα πει «τα πέρασα όμορφα».

 

Θεώρησα σκόπιμο να κλείσω αυτό το μικρό θέμα με την ομορφότερη της παρέας!

Θεώρησα σκόπιμο να κλείσω αυτό το μικρό θέμα με την ομορφότερη της παρέας!

 

Ο φωτογράφος σίγουρα είχε ταλέντο! Το φιλμάκι είχε μεγάλη πυκνότητα, αλλά εκτυπώνεται πανεύκολα και μάλιστα με πλήρη τονικότητα σε νούμερο δυο χαρτί. Μακάρι να φτάσω και τη δική μου φωτογραφική ικανότητα σε τέτοιο επίπεδο

Σε καμιά περίπτωση δεν υπάρχει πρόθεση προσβολής κανενός. Αν υπάρχει κάποια αντίρρηση με τη συγκεκριμένη δημοσίευση, επικοινωνήστε μαζί μου και θα την αποσύρω αμέσως.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Φιλμς που βρέθηκαν σε παλιές φωτογραφικές μηχανές Νο 3

    • I have acquired most of them in cameras bought in local flea markets. You buy an old camera, you try to test it by advancing the film lever and then you realize there is film in it.
      You rewind it, carefully open it in the dark and have a go in your favourite way developing it. I have used stand development in rodinal because I had no information on this one. The result was quite pleasant.

Leave a Reply

